2015. november 22., vasárnap

Az Ösvény, II. szakasz: Ami balul sült el

– Ha eddig tetszett, ajánld másoknak, és kövess Facebookon

Az alábbi párhuzamos ösvényeken indulhatsz tovább (érdemes csak akkor nekivágni, ha az előző szakaszból mindent megismertél):

Kísért a jövő
A csőszív hatalma (előzmény: Lüktetők)
Hívatlan szép álmok (előzmény: Anyu és Apu)
Vándorok vándora (előzmény: A kitérő)

Ha egy nagy, összefüggő történeten szeretnél végigmenni, válaszd a fejezetek végén az "Átvágnék a következő ösvényre!" lehetőséget, és kezdj itt. Ugyanakkor van önálló történetként is működő ösvény vagy ösvénycsoport is, ha ezeket járnád be, utad "Tovább ezen az ösvényen!" vezessen.
Ha eltévednél, visszatérhetsz ide, azaz "Vissza az elágazáshoz!".


Gondoltam-e arra, hogy ezzel – az egyébként bagatell dologgal – kirobbantom a valaha volt legelképesztőbb háborút? Mintha elmém egyszer rátévedt volna egy ilyen gondolat-ösvényre. De inkább letértem róla – alig tűnt járhatónak. Meg hát túlságosan elégedett voltam az idevezető alapötlettel. Sőt, Rémálmot sem kellett éppenséggel győzködni – él bennem a gyanú, hogy én itt valójában áldozat vagyok, bűnbak…
Mondjuk csak ki: az Álmok Háborúja. Még a névbe is beleborzongok! Én, ki jóhiszeműen szolgáltattam a casus bellit.
S most kérdezném a fanyalgókat: néhány reménytelenül zavaros, esetleg hideglelősen cudar, legrosszabb esetben őrjítő álomnál többet ki vett észre e konfliktusból?
Ugye, senki. [a pont fölött kikaparták a papírt]

Ravaszdi, a Rókák Hercege: Jól időzített kötet a szóterelés művészetéről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése